ONSDAG

Sitter här och tråkar. Måste plocka ihop saker som ska med till pernie, så jag slipper stressa runt som en galning sen sista fem minutrarna. Hoppas på att p's morsa fixat nåt att föra på. Är fattig så den här kvällen kommer bli seg, sudär halvnykter/halvfull ni vet? Men det blir vad man gör det till, och det kommer bli hur kul som helst ändå. Belly kanske kommer förbi senare också, vore jäkligt trevligt. Fick hem min studentklänning från nelly idag, och det var en stor besvikelse. Den var typ inte ens figursydd och sen så var den superkort. Får se hur man löser detta, men det blir antagligen retur och sen till hitta en ny klänning.. Men en bra sak iaf, hämtade hem min studentmössa igår, jäkligt snygg måste jag säga!





16 dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0