PUSS

Hej på er. Sitter hemma nu, skönt. Har inte vart hemma på hela helgen så det är behövligt med lite ensamtid. Försöker göra min studentmottagnings inbjudan men den ser så gles ut, haha. Men jag vill absolut inte ha massa bilder och plotter, usch nej. Hellre glest i sånna fall.

Igår jobbade jag till 21 som vanligt, och sen mötte jag upp killen, anton och johanna. Vi bowlade på ett jätteballt ställe i fridhemsplan. Discobowling, hehe. Jag kom näst sist, men vann över älsklingen så jag var nöjd, haha. Sen åkte vi alla hem och och jag och calle kollade på hajen tills vi somnade i alla fall (det gick ganska fort till den filmen). Och idag har bara varit en luuugn dag med repriser på tv. Nu ska jag försöka plugga lite, eller göra nåt. Juste, kollar ju på efterlyst. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0