SÖNDAG

Hej alla glada! Jag har precis stigit upp från min eftermiddags sömn. Det var mer än välbehövligt. Jag och baby steg upp klockan 04:30 imorse för att vara på jobbet 06:00. Det var invertering vilket var segt, men ändå helt okej, för det var så många där så vi var klara efter bara 5 timmar. Men det blev endå 1000 spänn, så jag är mer än nöjd hur som helst.

Är sliten i alla fall. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen bege mig hem till älskling. Orkar inte vara hemma mer, måste ut lite i det fina vädret. Kanske ta en prommis? Vi får se. Vi hörs i alla fall. Hoppas ni haft en fin söndag, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötiZarrrrrrrrrrrrrrrr

2010-05-03 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0