TORSDAG

Kom precis hem från c för en stund sen, och nu sitter jag och gluttar på tv. Har vart otroligt fint väder idag så man kan ju inte hjälpa att man blir lite glad!

Skivan igår var ganska rolig. Jag drog däremot väldigt tidigt eftersom jag hade prov imorse kl nio som ändå gick åt helvete så det hade ju inte spelat nån roll om jag festat till 3, men men sånt är livet. Jag var mimmi pigg och pernie var pochahontas (stavning?), och sen var det en härlig blanding med allt från greese till avatar. K15 var också mycket trevligare än vad jag trott, litet men mysigt. Imorn är det skola kl 8:30 och sen ska jag chilla med belly tills hon börjar jobba. Hoppas att det blir bra väder bara!


mimmi pigg eller aka "disco mimmi"

pernies mami och jag

pocka fattade noll typ?

klassens vulgära; otippat?! NEJ

:)

eminem(?) pocka och mimmi

zombie(?) eminem och pocka

p, sars och salleman

love you


Kommentarer
Postat av: leifi

så sexy i mus outfit babe

2010-05-20 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0