VALBORG!

God morgon allesammans. Förlåt för en otroligt dålig uppdatering, har varit fokuserad på andra saker helt enkelt och haft en liten bloggtorka. Men nu ska jag försöka köra lite igen.

Igår var det valborg och mösspåtagning för alla sveriges 3or, förutom några. Hur som helst. Vi blev fulla runt ett och sen skapade vi en jävla massa liv på tuben på väg in mot nivå. Det var riktigt rolig och folk blev redigt packade ju längre vi höll igång. Jag och älskling fick däremot nog runt sex och vi fick jordens jävla huvudvärk helt plötsligt. Vi drog till donken och käkade och sen åkte vi hemmåt. Somnade runt sju och har sovit av och till framtill elva imorse. Känner mig sjuuuukt utvilad,  var länge sen jag kände mig så här pigg. Jaja, hur som helst. Tack alla för en jättetrevlig kväll/dag. Studenten kommer verkligen bli greeaat!!

Blev lite bilder igår. Inte många alls, det var inte min kamera som var på hugget igår, haha.








Kommentarer
Postat av: DONO

SNYGG BRUD I MITTEN!!! WEEEEEEO

2010-05-04 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0