JAG BARA ÄLSKAR COCA COLA FÖR 26 KR



Tjingeling! Kom hem för en liten stund sen och sitter nu och kollar på lyxfällan. Det är ju loggerskan Rosanna som lever lyxliv utan pengar, hah!

Förövrigt har jag precis, för typ tio minuter sen, klickat hem en sprillans ny iphone! ÄNTLIGEN!!! Mitt liv har typ inte haft någon mening sen jag förlorade min älskade phone.. :( Men nu är den alldeles strax back in buisness! Hur som helst, idag jobbade jag 8-17, gick prima och sen efter det mötte jag upp mina girrrrls för fika i solen på boleros. Blev uppraggade av en snubbe som vägrade låta oss prata i fred? Irri. Dags att glutta vidare. PURRE!


Kommentarer
Postat av: Big bad negro

Fortsätt blogga din mupp, kul och läsa lite när jag har tid:), pusssss

2011-05-16 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0